Skoleskift

Indskrivning på Skolen ved Søerne

På Skolen ved Søerne indskriver vi løbende elever på de årgange, hvor vi har plads. Hvis I ønsker at få jeres barn på Skolen ved Søerne, kan I sende en mail til skolens postkasse skolenvedsoerne@frederiksberg.dk

I bedes i mailen oplyse følgende:

•    Jeres barns navn, alder, nuværende skole og baggrunden for skoleskiftet.
•    Hvilket telefonnummer og e-mailadresse vi kan kontakte jer på.
•    Hvorvidt I har været i dialog med nuværende skole om et evt. skoleskift.
•    Hvornår I ønsker skoleskiftet og om I har særlige ønsker ifm. et skoleskift.
•    Hvis I har delt forældremyndighed og ikke er samboende, er det vigtigt, at I oplyser om, hvorvidt der er enighed om skoleskiftet.

Hvis vi har plads på den pågældende årgang, kan I forvente at blive kontaktet af en af skolens afdelingsledere med henblik på en indledende samtale.

I må dog påberegne lidt ventetid, da vi løbende har indskrivninger på skolen. Det er vigtigt for os som skole, at der foregår en god overlevering fra tidligere skole, således at vi sammen med jer som forældre sikrer os, at skoleskiftet giver den ønskede positive forandring for jeres barn.

I vil høre fra afdelingslederen inden for ca. en uge med invitation til en indledende samtale.

Hvis I ikke har hørt fra os, er I meget velkomne til at henvende jer igen efter ca. en måned, hvis I fortsat er interesseret i en plads på Skolen ved Søerne.