Skolestart på Skolen ved Søerne

Kære forældre til kommende skolestartere

Start i SFO og skole

I maj måned starter mange af de kommende børnehaveklassebørn i SFO. Selve skolestarten i 0.klasse sker dog først i august.

Der bliver holdt besøgsdag og informationsmøde på skolen for elever og forældre til kommende skolebørn ultimo april hvert år.

Invitationen til besøgsdag og informationsmøde sendes ud i e-Boks ultimo marts/primo april til de forældre, hvis børn vi forventer skal begynde i 0. klasse til august. Nedenfor kan ses informationsmaterialet, der er gældende pr. 1. maj 2024.

Når et barn starter på Skolen ved Søerne, er det første møde med skolen SFO Søstjernen. Derfor vil besøgsdagen og informationsmødet i april fokusere på barnets start på SFO. I informationsmaterialet kan I læse om de pædagogiske mål og om aktiviteterne i SFO'en i maj måned.

Inden første skoledag holdes der endnu et informationsmøde omhandlende selve skolestarten ved skolens ledelse.

I 2024 er første skoledag for 0. klasse mandag d. 12. august.

SFO Søstjernens Maj-guide 2024_0.pdf

Shape Created with Sketch.